26.12.2011

Essence - Szminka do ust 54 Honey Bee

No to lecę z drugą szminką Essence...

Jakościowo nie różni się od poprzedniczki, jedynie górna część opakowania jeszcze bardziej lata niż poprzednio, ale to chyba kwestia pechowego egzemplarza.


Kolor: Po nazwie skojarzył mi się jako "miodowy". Ale nie, to bardziej kawa z mlekiem z satynowym połyskiem - zdjęcie nie do końca oddaje barwę niestety. Fajny kolorek, ale mi osobiście nie do końca pasuje, dlatego używam tej szminki sporadycznie. Na ustach tworzy delikatną poświatę, nie jest bardzo kryjąca.





Trwałość: Tak jak poprzednio - czyli przeciętna, ale w tej cenie nie oczekuję niczego wyjątkowego.

A tak wygląda na ustach:


Który kolorek Wam bardziej się spodobał - ten czy poprzedni? :)

20 komentarzy:

  1. Moim zdaniem ta też wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam - to moja ukochana szmineczka :) uwielbiam ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się, według mnie jest zbyt sina

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za szminkami z takim połyskiem :( a jak przeczytałam tytuł posta "honey bee" to też mi się skojarzyło z miodkiem, myślałam,że to będzie jakaś pomadka nuuude:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mialam taka pomadke, ale w innym odcieniu i dla mnie srednia, bardzo nietrwala, taka zwykla, tania pomadka do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podoba mi się taki odcień

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez fajnie wygląda, choć tamten efekt mi się bardziej podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie trochę zbyt mało kryje, nie lubię szminek które dają jedynie lekki blask:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy kolor, ale niestety nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Mając do wyboru te dwie to chyba jednak bym wybrała poprzednią, choć nie jestem aż taką zwolenniczką różowych szminek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie - poprzedni, jestem zwolenniczką mocniejszych kolorków :) Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. trwałość taka sobie, ale po jej użyciu usteczka są mega mięciutkie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Sauria
    zgadzam się z tobą trwałość kiepska ale konsystencja i usta po niej świetne:)*

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor jak dla mnie jest za bardzo połyskujący wolę matt :) ale na Twoich ustach wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi ten kolor szczerze mówiąc nie bardzo się podoba, nie mój gust:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie za bardzo przepadam za błyszczącymi, ale ladnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze wolę poprzednika. Nie miałam jeszcze tych pomadek, co podejdę do szafy essence to wynajduję co innego i pomadkę odkładam na później
    zapraszam do mnie www.kosmetykic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze wpisy i ciepłe słowa. Chętnie przyjmę także konstruktywną krytykę ;)
Nie na wszystkie Wasze komentarze odpowiadam, ale wszystkie zawsze skrupulatnie czytam.
Jeśli macie pytania, uwagi - piszcie!