17.10.2011

Lovely - Lakier Color Mania nr 178

Lakier z ostatnich zakupów. Bardzo się polubiliśmy :) 

To intensywna, soczysta czerwień wchodząca prawie w róż, a w niej zatopione mnóstwo błyszczących drobinek. Widać je bardzo dobrze w buteleczce i trochę obawiałam się brokatowego efektu, ale po aplikacji na paznokciach stają się mniej widoczne.

Aplikacja bez zastrzeżeń, konsystencja w sam raz. Trochę za długi jak dla mnie pędzelek, ale to już kwestia gustu. Schnie szybko. Pełne krycie przy jednej grubszej warstwie, lub dwóch cieńszych.

Foto w cieniu



Foto z lampą błyskową


Udało mi się nawet trochę słonka dzisiaj złapać :)


Jak Wam się podoba? Macie inne lakiery z tej serii?
I jeśli się znacie lepiej niż ja to powiedzcie, czy to wykończenie shimmer'owe czy już glassflecked? :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, cukierkowy kolor. Sama takie noszę, ale raczej w lecie ;). Choć z drugiej strony po co to tak rozróżniać? :> hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny kolor
    mam jakies tam zielony paskudny, ale sie go juz pozbylam szybko schna to prawda

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda pięknie :) tak poprawia humor w szare dni... co prawda nie miałam lakierów jeszcze z tej serii, ale chyba czas na jakieś zakupy :)
    Kasia (www.angell.blox.pl) - wpadajcie czasami do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczo wygląda na krótkich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyłam,że lubisz czerwienie :p
    Co do lakieru to bardzo ładnie się prezentuje.
    Ja z tej serii nie mam lakierów,ale polecam lakiery rózane z wibo :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze wpisy i ciepłe słowa. Chętnie przyjmę także konstruktywną krytykę ;)
Nie na wszystkie Wasze komentarze odpowiadam, ale wszystkie zawsze skrupulatnie czytam.
Jeśli macie pytania, uwagi - piszcie!