30.12.2011

Zostałam otagowana :) Nail Polish Addict

Tag przywędrował do mnie od Saurii80 za co bardzo dziękuję, bo chciałam wziąć udział w tej zabawie :) 


Oto moje odpowiedzi:

1.Ulubiona marka lakierów 
Nie mam konkretnej ulubionej, natomiast sporą część mojej kolekcji zajmują lakiery Golden Rose.

2. Lakiery brokatowe czy kremowe? 
Raczej kremowe, bo jestem leniwa i brokatowych nie znoszę zmywać ;)

3.OPI, China Glaze czy Essie? 
Jakoś nie miałam okazji żadnego z tych firm wypróbować - widać moje szaleństwo lakierowe nie jest aż tak poważne, bo nie wydałabym na lakier do paznokci więcej niż 15 zł ;)

4.Jak często zmieniasz kolor lakieru na paznokciach? 
Średnio co 3-4 dni.

5.Jaki jest twój ulubiony kolor? 
Lubię na pazurkach różnego rodzaju odcienie różu i fioletu.

6.Ciemne czy jasne pazurki? 
Właściwie trudno jednoznacznie określić - wszystko zależy od dnia, nastroju, stroju czy pogody.

7.Co masz aktualnie na paznokciach? 
To ;)

8.Czy lubisz matowe wykończenie? 
Lubię.

9.Czy jesteś fanką frenchu? 
Jeśli w nietypowym kolorze, z jakimś dodatkiem (zdobieniem, naklejkami, cyrkoniami) to jak najbardziej. Zwykły biały french jest... nuuuuudny :]

10. Ulubiony zimowy kolor? 
Jakiś fajny, ciemny fiolet.

11.Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?
Nie mam takiej, każda firma ma w swoim asortymencie lepsze i gorsze lakiery.

12.Czy używasz lakieru nawierzchniowego? Jaki jest twój ulubiony? 
Właśnie jestem w trakcie jego poszukiwania...

13.Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
Żółci, pomarańczy, ciemnych brązów, czerń sporadycznie.

14.Czy używasz preparatów podkładowych? Jakie sprawdziły się najlepiej?
Osławiony Nail Tek Foundation II jest póki co najlepszy.

15.Ulubione wykończenie lakieru?
Holograficzne! :D

16.Wzorki czy prosty monochromatyczny manicure? 
I tu znowu wychodzi moja leniwa natura, lubię wzorki ale nie chce mi się ich robić, więc przeważnie kończy się na jednym kolorze.

17.Czy lubisz pękające lakiery? 
Jakoś nie podbiły mojego serca.

18.Jakie lakiery znajdują się aktualnie na twojej wish liście? 
Nic konkretnego. Poluję na lakier w kolorze jeansu i potrzebuję lekko kryjącego naturalnego różu.

19.Jaki lakier kupiłaś ostatnio? 
Supershine Miracle Colors U33 z Flormaru - niedługo wrzucę fotki na bloga :> Jest cuuuudny!

20.Lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować je sama?
Nie pamiętam kiedy ostatnio dostałam lakier w prezencie, zawsze kupuję sama.

21.Kiedy zaczęłaś malować paznokcie? 
Jakoś zaraz po urodzeniu... Hehe, żartuję - chyba gdzieś w okolicach końcowych klas szkoły podstawowej.



Ponieważ sporo Bloggerek brało już udział w tag'u więc zapraszam wszystkie te osoby, które jeszcze nie miały okazji odpowiedzieć na pytania :)

4 komentarze:

Dziękuję za wszystkie Wasze wpisy i ciepłe słowa. Chętnie przyjmę także konstruktywną krytykę ;)
Nie na wszystkie Wasze komentarze odpowiadam, ale wszystkie zawsze skrupulatnie czytam.
Jeśli macie pytania, uwagi - piszcie!